עופר כסיף ערפאת : עופר כסיף ערפאת - diariostew / חכ עופר כסיף, אותו הוא משווה ללא פחות וללא יותר יאסר ערפאת.

יועצו לשעבר של יאסר ערפאת, זה שבימים כתיקנם מדבר על ישראל ככזו שצריכה. סיים בהצטיינות לימודי רפואה באוניברסיטה העברית. הפעם על הכוונת של הצל: מטעם מפלגת המפלגה הקומוניסטית הישראלית. מדי במוזיקה ויותר מדי בפוליטיקה ומעורר סערות בפייסבוק.

מטעם מפלגת המפלגה הקומוניסטית הישראלית. עופר כסיף יאסר ערפאת - עופר כסיף ×
עופר כסיף יאסר ערפאת - עופר כסיף ×"וא פוליטיקאי ישראלי וח×'ר from lh6.googleusercontent.com
סיים בהצטיינות לימודי רפואה באוניברסיטה העברית. מוקדם יותר פרסמנו כי חבר הכנסת עופר כסיף מהרשימה המשותפת קרא בחשבון הפייסבוק שלו ''לחסל את הכיבוש'', אחרי שגינה את חיסולם של ארבעה מחבלים . על עופר כסיף מהמשותפת אמר בן גביר כי "הוא צריך לעוף מכאן. מטעם מפלגת המפלגה הקומוניסטית הישראלית. לאחמד טיבי יש על הקיר תמונה של יאסר ערפאת, זה שרצח אלפי יהודים". מדי במוזיקה ויותר מדי בפוליטיקה ומעורר סערות בפייסבוק. ועדת השחרורים, שדנה בבקשה לשחרור מוקדם של הרוצחת סיגלית חיימוביץ', שותפתו לרצח של אסף שטיירמן בן השמונה עשרה, נימקה את החלטתה כך: יועצו לשעבר של יאסר ערפאת, זה שבימים כתיקנם מדבר על ישראל ככזו שצריכה.

הפעם על הכוונת של הצל:

לאחמד טיבי יש על הקיר תמונה של יאסר ערפאת, זה שרצח אלפי יהודים". הפעם על הכוונת של הצל: יועצו לשעבר של יאסר ערפאת, זה שבימים כתיקנם מדבר על ישראל ככזו שצריכה. בצד אחד, חכ עופר כסיף, חבר סיעתו של טיבי, מכנה את חיילי צהל . השתתף בכנס של ארגון הטרור פת״ח ואמר ״כמו שהגדול יאסר ערפאת אמר,. על עופר כסיף מהמשותפת אמר בן גביר כי "הוא צריך לעוף מכאן. ועדת השחרורים, שדנה בבקשה לשחרור מוקדם של הרוצחת סיגלית חיימוביץ', שותפתו לרצח של אסף שטיירמן בן השמונה עשרה, נימקה את החלטתה כך: מדי במוזיקה ויותר מדי בפוליטיקה ומעורר סערות בפייסבוק. מטעם מפלגת המפלגה הקומוניסטית הישראלית. מוקדם יותר פרסמנו כי חבר הכנסת עופר כסיף מהרשימה המשותפת קרא בחשבון הפייסבוק שלו ''לחסל את הכיבוש'', אחרי שגינה את חיסולם של ארבעה מחבלים . חכ עופר כסיף, אותו הוא משווה ללא פחות וללא יותר יאסר ערפאת. סיים בהצטיינות לימודי רפואה באוניברסיטה העברית. מטעם מפלגת המפלגה הקומוניסטית הישראלית.

מוקדם יותר פרסמנו כי חבר הכנסת עופר כסיף מהרשימה המשותפת קרא בחשבון הפייסבוק שלו ''לחסל את הכיבוש'', אחרי שגינה את חיסולם של ארבעה מחבלים . מדי במוזיקה ויותר מדי בפוליטיקה ומעורר סערות בפייסבוק. ועדת השחרורים, שדנה בבקשה לשחרור מוקדם של הרוצחת סיגלית חיימוביץ', שותפתו לרצח של אסף שטיירמן בן השמונה עשרה, נימקה את החלטתה כך: לאחמד טיבי יש על הקיר תמונה של יאסר ערפאת, זה שרצח אלפי יהודים". הפעם על הכוונת של הצל:

השתתף בכנס של ארגון הטרור פת״ח ואמר ״כמו שהגדול יאסר ערפאת אמר,. עופר כסיף ערפאת - diariostew
עופר כסיף ערפאת - diariostew from pbs.twimg.com
מטעם מפלגת המפלגה הקומוניסטית הישראלית. יועצו לשעבר של יאסר ערפאת, זה שבימים כתיקנם מדבר על ישראל ככזו שצריכה. מטעם מפלגת המפלגה הקומוניסטית הישראלית. על עופר כסיף מהמשותפת אמר בן גביר כי "הוא צריך לעוף מכאן. השתתף בכנס של ארגון הטרור פת״ח ואמר ״כמו שהגדול יאסר ערפאת אמר,. הפעם על הכוונת של הצל: סיים בהצטיינות לימודי רפואה באוניברסיטה העברית. ועדת השחרורים, שדנה בבקשה לשחרור מוקדם של הרוצחת סיגלית חיימוביץ', שותפתו לרצח של אסף שטיירמן בן השמונה עשרה, נימקה את החלטתה כך:

מוקדם יותר פרסמנו כי חבר הכנסת עופר כסיף מהרשימה המשותפת קרא בחשבון הפייסבוק שלו ''לחסל את הכיבוש'', אחרי שגינה את חיסולם של ארבעה מחבלים .

הפעם על הכוונת של הצל: על עופר כסיף מהמשותפת אמר בן גביר כי "הוא צריך לעוף מכאן. חכ עופר כסיף, אותו הוא משווה ללא פחות וללא יותר יאסר ערפאת. בצד אחד, חכ עופר כסיף, חבר סיעתו של טיבי, מכנה את חיילי צהל . השתתף בכנס של ארגון הטרור פת״ח ואמר ״כמו שהגדול יאסר ערפאת אמר,. יועצו לשעבר של יאסר ערפאת, זה שבימים כתיקנם מדבר על ישראל ככזו שצריכה. לאחמד טיבי יש על הקיר תמונה של יאסר ערפאת, זה שרצח אלפי יהודים". ועדת השחרורים, שדנה בבקשה לשחרור מוקדם של הרוצחת סיגלית חיימוביץ', שותפתו לרצח של אסף שטיירמן בן השמונה עשרה, נימקה את החלטתה כך: מטעם מפלגת המפלגה הקומוניסטית הישראלית. מדי במוזיקה ויותר מדי בפוליטיקה ומעורר סערות בפייסבוק. סיים בהצטיינות לימודי רפואה באוניברסיטה העברית. מטעם מפלגת המפלגה הקומוניסטית הישראלית. מוקדם יותר פרסמנו כי חבר הכנסת עופר כסיף מהרשימה המשותפת קרא בחשבון הפייסבוק שלו ''לחסל את הכיבוש'', אחרי שגינה את חיסולם של ארבעה מחבלים .

בצד אחד, חכ עופר כסיף, חבר סיעתו של טיבי, מכנה את חיילי צהל . מטעם מפלגת המפלגה הקומוניסטית הישראלית. השתתף בכנס של ארגון הטרור פת״ח ואמר ״כמו שהגדול יאסר ערפאת אמר,. הפעם על הכוונת של הצל: לאחמד טיבי יש על הקיר תמונה של יאסר ערפאת, זה שרצח אלפי יהודים".

מטעם מפלגת המפלגה הקומוניסטית הישראלית. עופר כסיף ערפאת - diariostew
עופר כסיף ערפאת - diariostew from pbs.twimg.com
מדי במוזיקה ויותר מדי בפוליטיקה ומעורר סערות בפייסבוק. השתתף בכנס של ארגון הטרור פת״ח ואמר ״כמו שהגדול יאסר ערפאת אמר,. ועדת השחרורים, שדנה בבקשה לשחרור מוקדם של הרוצחת סיגלית חיימוביץ', שותפתו לרצח של אסף שטיירמן בן השמונה עשרה, נימקה את החלטתה כך: על עופר כסיף מהמשותפת אמר בן גביר כי "הוא צריך לעוף מכאן. יועצו לשעבר של יאסר ערפאת, זה שבימים כתיקנם מדבר על ישראל ככזו שצריכה. מטעם מפלגת המפלגה הקומוניסטית הישראלית. מטעם מפלגת המפלגה הקומוניסטית הישראלית. לאחמד טיבי יש על הקיר תמונה של יאסר ערפאת, זה שרצח אלפי יהודים".

ועדת השחרורים, שדנה בבקשה לשחרור מוקדם של הרוצחת סיגלית חיימוביץ', שותפתו לרצח של אסף שטיירמן בן השמונה עשרה, נימקה את החלטתה כך:

לאחמד טיבי יש על הקיר תמונה של יאסר ערפאת, זה שרצח אלפי יהודים". מטעם מפלגת המפלגה הקומוניסטית הישראלית. מדי במוזיקה ויותר מדי בפוליטיקה ומעורר סערות בפייסבוק. על עופר כסיף מהמשותפת אמר בן גביר כי "הוא צריך לעוף מכאן. יועצו לשעבר של יאסר ערפאת, זה שבימים כתיקנם מדבר על ישראל ככזו שצריכה. סיים בהצטיינות לימודי רפואה באוניברסיטה העברית. מטעם מפלגת המפלגה הקומוניסטית הישראלית. חכ עופר כסיף, אותו הוא משווה ללא פחות וללא יותר יאסר ערפאת. מוקדם יותר פרסמנו כי חבר הכנסת עופר כסיף מהרשימה המשותפת קרא בחשבון הפייסבוק שלו ''לחסל את הכיבוש'', אחרי שגינה את חיסולם של ארבעה מחבלים . בצד אחד, חכ עופר כסיף, חבר סיעתו של טיבי, מכנה את חיילי צהל . ועדת השחרורים, שדנה בבקשה לשחרור מוקדם של הרוצחת סיגלית חיימוביץ', שותפתו לרצח של אסף שטיירמן בן השמונה עשרה, נימקה את החלטתה כך: השתתף בכנס של ארגון הטרור פת״ח ואמר ״כמו שהגדול יאסר ערפאת אמר,. הפעם על הכוונת של הצל:

עופר כסיף ערפאת : עופר כסיף ערפאת - diariostew / חכ עופר כסיף, אותו הוא משווה ללא פחות וללא יותר יאסר ערפאת.. הפעם על הכוונת של הצל: חכ עופר כסיף, אותו הוא משווה ללא פחות וללא יותר יאסר ערפאת. מטעם מפלגת המפלגה הקומוניסטית הישראלית. יועצו לשעבר של יאסר ערפאת, זה שבימים כתיקנם מדבר על ישראל ככזו שצריכה. מדי במוזיקה ויותר מדי בפוליטיקה ומעורר סערות בפייסבוק.

הפעם על הכוונת של הצל: עופר כסיף. סיים בהצטיינות לימודי רפואה באוניברסיטה העברית.

0 Response to "עופר כסיף ערפאת : עופר כסיף ערפאת - diariostew / חכ עופר כסיף, אותו הוא משווה ללא פחות וללא יותר יאסר ערפאת."

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel